Produse de calitate pentru o manichiura perfecta.







Bun gasit.

Cum am inceput sa imi fac singura unghiile acasa? Ei bine,totul a inceput dintr-o pasiune vie catre frumos si feminitate. Sunt o inraita a modei, frumusete,stil si eleganta,imi place sa aflu tot ce iese nou pe piata,nu neaparat sa cumpar,ci doar de dragul de a sti si a invata cat mai mult de la cei mai buni. De mult timp incoace sunt in voga unghiile false cu gel,construite sau tips.
 In cercul meu de prietene si cunostinte mai putin apropiate,se poarta aceasta tema. Am avut si eu de vreo doua ori unghii cu gel puse la salon...in urma cu 4 ani la nunta cumnatului meu,si anul trecut in Noiembrie la nunta mea.Dar vedeam poze mereu,si imi placeau la nebunie Am inceput sa ma indragostesc de unghiile cu gel,si sa imi fie ciudat fara ele. 
Cum ca de la mine pana in oras sunt aproximativ 60 km,si costa si ceva bani cu transportul plus pentru frumusetea unghiilor,mai e si copilul de care nu pot pleca nicaieri,am decis sa spun STOP,si sa o iau si eu de -coada-...Oare eu nu pot? Nimeni nu s-a nascut invatat,pentru tot ceea ce ne propunem sa facem exista un inceput,si cel mai important conteaza sa te apuci de ceea ce crezi ca te face fericit,si cine stie mai tarziu se poate transforma intr-un adevarat job.
Avand ceva cunostinte despre cum sa faci unghii tehnice,minime ce-i drept,m-am hotarat sa imi cumpar un kit de unghii pentru incepatori si sa ma apuc de treaba. Cu ajutorul filmuletelor de pe internet,si cu ceea ce stiam eu,documentandu-ma cat de cat,m-am apucat sa-mi construiesc unghiile. Spre uimirea mea,au iesit aproape de perfect,in conditiile in care a fost prima data. Pare foarte usor cand ne uitam la filmuletele de pe net sau la manichiurista de la salon,insa nu este asa, mai ales sa iti faci singura,,,Sincer?, A durat cam 5 ore....Asa ca unghiile mele de Craciun 2017 le-am facut singura,cu motive specifice si cel mai important am folosit produse de calitate. 
Ideea e , ca eu acum sunt foarte entuziasmata ca pot fi propria mea manichiurista ,asa incat imi place sa schimb modelul cat mai repede,,,adica dupa aproximativ 16 zile mi-am schimbat modelul.Mai jos va las cateva dintre produsele de baza pe care le-am folosit si cele doua modele de unghii.


Gel de constructie de la Base One,cu o vascozitate medie,gen miere,nu face bule,se usuca la lampa UVtimp de 120 secunde.Pret 49 lei,30 ml 




Acesta este cel de al doilea model pe care l-am facut,primul pe anul 2018,am folosit un gel colorat bej de la Lila Rose de 5 ml ce a costat 10 lei.Se usuca foarte repede la lampa Uv ,cred ca 1 min.



 




Aici avem cele doua geluri pe care
 le-am folosit la modelul de mai sus. Un gel glitter maro de la Sina,si un gel de culoare bej de la Lila Rose. Cele doua pile sunt preferatele mele,lucrez si cu freza electrica,dar acestea sunt mai de indemana,sunt de la Cupio cu granulatie de 100/180.





De aici am cumparat gelurile folosite de mine.


 Imi doresc foarte mult sa invat cat mai mult despre aceasta placere a mea,poate voi urma si un curs mai tarziu,asa ca urati-mi succes.  

Etichete: