Primul meu OOTD -IMPREUNA CU PRIETENII-


Bine v-am regasit! 


Astazi va descriu putin cateva articole de imbracaminte si incaltaminte , pe care le-am cumparat de curand.Produsele le-am primit la posta din localitate, doua colete in aceeasi zi.   Nu am avut deocamdata ocazia sa ies in oras sau pe strada imbracata ca in imagini , din cauza vremii urate de afara,si imi era imposibil sa ma pozez cumva.
 Asa ca am facut o mica sedinta foto in casa. M-am hotarat  sa incep sa fac si eu outfit-uri, pe care sa le postez pe blog ,  sa scriu si sa va propun  anumite asocieri de haine ,ca la final sa iasa ceva ”purtabil” , asa cum am vazut si la colegele mele bloggerite .
 Nu ma consider experta in ale modei , insa incerc sa fac cat pot de bine acest prim OOTD , bazandu-ma pe micile cunostinte pe care le am. 

In acest articol va prezint:

 - vesta de blana,
 - botine din piele intoarsa,
 - pulover cu maneci brodate




  Vesta de blana a fost comandata dintr-un magazin din oras , care a ajuns la posta locala ,la care nu am platit transportul ,ci doar cei 49 lei rambursul pe produs. 
   Blanita este moale la atingere,foarte chic , si usor de asortat cu orice doriti. Eu astazi am ales sa o asortez asa cum vedeti in imagini. 


  Rochie cu maneci brodate , am comandat-o de pe un site strain ,unde putet gasi sute de articole de imbracaminte ,incaltaminte si accesorii. Zaful , este un magazin cu produse de calitate,structurat corect, astfel incat sa stii ce categorie sa alegi. 

Rochia pe care o port a costat 16 $ , confectionata dn material lucrat finut si de calitate.  Cel mai mult m-am bucurat ca am primit coletul la posta din localitate si nu la cea vamala .

 M-au cucerit manecile supradimensionate ,frumos croite si pline de flori colorate. 
Rochia este marimea S , doar acesta era pe stoc , iar eu am vrut neaparat sa o am ,asa ca -am dat  comanda.

 Initial port marimea M , dar si cu S-ul ies bine . :) Credeam  ca o pot purta cu dres , insa imi era prea scurta ,  asa ca am pus  o pereche de colanti negri simpli , si vine minunat. Cu siguranta imi venea perfect daca gaseam pe stoc marimea M. 

Am vazut-o prima data la o bloggerita din anturajul meu ,   mi-a placut tare mult cum venea , cum a prezentat-o ,  si am zis ca trebuie sa o am si eu. 


Despre botine , va spun ca sunt  foarte comode , cu toc si platforma  , din piele intoarsa. Toc de 10 cm si platforma de 3 cm . Le-am gasit bune de asortat in aceasta tinuta. Le-am cumparat din acelasi magazin cu vesta de blana, si m-au costat 99 lei. 










In aceasta postare am vrut sa scot cel mai mult in evidenta Rochita cu broderie  ca punct de baza al tinutei. 

Ce parere aveti ? Am reusit cumva? 




                                                                                 Ne vedem curand cu un nou articol :)

Etichete: