Colecția mea de rujuri si gloss-uri


Buna ziua fete frumoase !




Despre ce credeti că vorbim astazi? 
Rujuuuri ...asa cum ati vazut in poza de mai sus. O să vă prezint mica mea colectie de rujuri , pe care le folosesc prin rotatie. Chiar daca petrec majoritatea timpului stand in casă, nu ies des,   imi place sa  fiu fresh si să mă simt frumoasă , pentru mine in primul rand.
 Sunt o mămica tare activă , Patrick mă soclicita non-stop , avem diverse activitati , ne jucam , ne zbenguim si imi doresc , ca el să aiba o imagine frumoasă cu mami . Ii place tare mult cand mă vede cu ruj roșu pe buze. Lucru care mă bucură si mă face sa ii ofer o imagine impecabilă mereu. 

Acestea fiind spuse , va las mai jos descriere rujurilor , de la stanga la dreapta . Eu am facut swatch fiecarui podus in parte , ca sa vedeti consistenta si aspectul. 

1 . un lipgloss de la Note , in nuanta corai. Se aplica usor , este putin lipicos, si are stralucire intensa cu particule de diamant. Prefer sa folosesc lipgloss-urile in zilele cu soare. 

2 . luciu de buze de la Flormar , in nuanta de roz deshis ,are efect de marire a buzelor , si aroma mentolata. Dupa aplicare , in aproximativ 5 minute buzele se simt răcoroase si aspect mărit vizibil. De asemenea il folosesc in zilele cu soare. 

3 . ruj de buze cremos de la Yves Rocher , intr-o nuanta de roz pudrat , consistenta cremoasa , cu finish mat. Este super hidratant si nu usuca buzele deloc. 

4 . ruj lichid mat Mark de la Avon , in nuanta rosu intens , este un cremos-mat , care se usuca cam greuț. Are pigment puternic si rezista cam 4 ore pe buze. 

5 . urmatorul , dintre preferatele mele , ruj lichid Sleek Matte Me
 , nuanta mov inchis , super mat, pigmentat si rezistent la transfer. Rezista pe buze cam 6 ore, daca nu bei sau mananci ceva. Este recomandat sa folositi un balsam de buze inainte de a aplica rujul. 

6 . acesta este unul dintre cele 2 rujuri pe care le-am primit recent. Este de la Cupio un getGlitter , este in super trend ,  intr-o nuanță electrizantă de brown metalic, pe care nu o mai folosisem niciodata. Swatch-ul pe care il vedeti, nu este atat de vizibil , cum s-ar vedea pe buze. Este mat , si rezistă si 10-12 ore, fără a se adună in colțuri sau să se steargă după servirea unei mese. 

7. un alt ruj nou nouț primit odată cu cel de mai sus , vine de la Rimmel London , intr-un recipient cu 2 capete. Un ruj cu cel mai puternic roșu pe care l-am vazut in viata mea , care nu se curață neam , si in celălalt capăt este un fixator , care dă si aspect finish lucios. Odata aplicat fixatorul , esti sigură că nu ramai fără ruj pe buze toata ziulica. 

8 . penultimul ruj , este sub formă de baton , intr-un ambalaj super dragut , vine de la Avon din gama Luxe  .   Este moale , de culoare mov , oferă aspect lucios cu particule strălucitoare care reflectă lumina .  Este usor de purtat si foarte fresh .

9 . si ultimul produs , il am de la Oriflame , primit cadou. Sub formă de baton, colorat in mov ,cremos ca si consistenta , oferind  un  aspect mat. 






Sa va spun si care sun preferatele mele in ultima perioada?  Am folosit Mark , Sleek Matte Me si Yves Rocher. 

 P.S ( mai aveam un ruj cremos de la pretty by flormar , de care am uitat :) il aveam in buzunarul scaunului de la mașina ) . 

Un ruj aplicat corect se face asa : incepe sa aplici de la mijlocul buzelor , ținand conturul acestora , fără a ajunge pana in colțuri , pentru ca se poate intinde. In momentul in care vei incepe sa misti buzele , rujul se va distribui unuform , natural. 

Ce părere aveti fetelor despre produsele mele? Voi , ce nuanta de ruj preferati ? 

Etichete: