Miere de Tei Roua Florilor

  
Salutare tuturor!




Astazi readuc in discutie  importanta consumarului mierii de albine  si beneficiile acesteia . Daca intr-un articol precedent am vorbit despre mierea de salcam , astazi vreau sa va povestesc experienta mea cu mierea de tei de la Apidava, pe care am primit-o spre testare de la Brander. Produsul despre care va vorbesc il puteti gasi si pe site Apidava , plus ca aveti si zeci de oferte pentru multe produse . Magazinul online , este structurat corect , astfel incat clientul sa gaseasca rapid ceea ce-si doreste.

 De obicei , nu prea consumam miere de albine ,  doar ocazional la prajituri sau clatite. 
De cand am avut norocul sa primesc pentru testare miere de la Brander  , nu pot bea un ceai sau o cafea , fara a folosi-o drept indulcitor. Pe langa indulcitor , o mai folosesc si pentru ingrijirea pielii .
 Mai exact  ”construiesc” măsti faciale care imi fac foarte bine tenului. Cu un ingredient , doua in plus , mierea este baza ,si face minuni in astfel de masti. Pe langa umplut gogosi sau clatite , indulcitor pentru ceai ,ori o masca faciala , ,mierea si-a facut astazi loc si pe masa mea de pranz. Un dressing grozav de sos picant cu miere de tei , a invelit niste pulpite delicioase la cuptor. Am sa va las si reteta la sfarsitul articolului. ;) 




Mierea de tei este una dintre cele mai apreciate in randul sortimentelor de miere de albine. Este declarata cea mai buna , fiind foarte bogata in vitamina B1 si aminoacizi. In sedimentul mierii , granulele de polen ajung pana la 70-80% . 

Este foarte recomandata in afectiunile nervoase , insomnii , stari de neliniste . Este cel mai bun sedativ nervos natural

Culoarea mierii este galben-auriu , consistenta fluida , vascozitate mica ,lucioasa . 

Aroma este caracteristica teiului , si nu este foarte dulce. 

Mască cu miere de tei , iaurt si faina de orez- 1 lingurita miere de tei , 2 linguri de iaurt, 1 lingura  faina de orez. Se amesteca ingredientele si se aplica pe tenul curat , timp de asteptare de 5 minute. Ajuta foarte mult la curatare si tonifiere. 

Mască cu miere de tei , iaurt si aspirină ー 1 lingura de miere ,1 lingurita iaurt ,5 aspirine -zdrobite . Recomndata pentru probleme acneice . Se amesteca ingredientele si se aplica pe ten.Se tine 10 minute apoi se clateste cu apa calduta. 

Mierea de tei , este buna pentru ten deoarece are mare putere de hranire si hidratare. Persoanele care folosesc mierea pe ten , au o piele mai elastica , mai ferma si luminoasa. 

La final , sa las si reteta de sos picant cu miere de tei , pe care l-am facut astazi pentru pulpele la cuptor cu garnitura de cartofi. 




- 4 linguri miere de tei , 

- 4 linguri ketchup picant  ,

- 2 lingurite condiment pentru pui ,

- 2 lingurite boia picanta ,

- 2 lingurite piper ,

- 1 lingurita sare .

Toate ingredientele se omogenizeaza , si cu o pensula , se ung pulpele una cate una , si se asaza in tava pentru o ora . Pulpele se  fierb  inainte . Ca si garnitura , am ales cartofi condimentati  si ciuperci la cuptor. 

Acestea au fost impresiile mele despre mierea de tei de la Apidava . 

O gasiti si voi pe site. Spor la cumparaturi , si succes daca incercati  reteta mea. 





Etichete: ,