Produse Cupio - get metallic-


Salut dragile mele !



Dupa cum stiti , in urma cu fix o saptamana am participat la Galati Beauty Swap 2 , unde am fost rasfatata cu zeci de pungute frumoase de la sponsori draguti. Printre aceste cadouri am gasit si o sacosica din partea Cupio (facebook) .

 De cum am intrat in locatie , unde toate sacoselele erau insirate pe masa, cel mai mult mi-a iesit in evidenta punguta de la Cupio . Mi-a atras curiozitatea si ce credeti? nu am putut sa ma abtin sa nu ma uit in ea, stiind ca este un brand renumit cu produse de calitate , voiam sa vad cat mai repede ce am acolo . 

 Am fost super norocoasa sa gasesc : 

beauty blender , in culoarea roz,  de care aveam mare nevoie  chiar intentionam sa imi cumpar unul nou , asa că acesta a venit la fix. 

-mini agenda de culoare alba , frumos inscriptionata.

-un pix  

-un ruj, intr-o culoare puternica , metalizata , de care va spun sincer...vazusem numai la televizor...nu credeam ca imi voi colora eu vreodata buzele atat de tare... Dar , uite ca  am avut ocazia , am incercat  si nu ma căiesc deloc. E clar ca aparentele insală. 

Stiu foarte multe lucruri de bine despre echipa Cupio. Eu mai folosesc de la ei gelurile uv pentru manechiura cu gel , si pilele pentru unghii , si cunosc calitatea produselor. 

Magazinul online Cupio , este adresat tuturor persoanelor interesate de frumusete si ingrijire , ofera produse de toate categoriile, cum ar fi : manechiura , make-up , epilare , ingrijirea parului , extensii de par si chiar si bijuterii .  

Toate acestea sunt structurate in subcategorii , pentru a oferi un mod mult mai usor de a gasi produsele preferate , si de a le comanda. 

Ma bucur că si o companie romaneasca poate sa ofere atat de multe produse de infrumusetare , făra sa mai fie nevoie de cumparaturi de pe la  brand-urile straine. Cupio se gaseste in o gramada de saloane de in frumusetare din tara si   este o companie dezvoltata cu 9 brand-uri proprii , cum ar fi :

-Cupio Gels,
-Cupio To Go,
-Cupio One Step,
-Cupio Acryl DELUXE ,
-Cupio Lash,
-Cupio Make-up Pro
-Cupio ProDepil,
-Cupio In The City,
-Cupio Spa. 

Cupio , se vinde si in strainatate , mai exact in Italia unde cupiolinele adevarate isi pot achizitiona produse pentru frumusetea lor ,accesand cu usurinta magazinul online ce le este destinat. 

Asa arata buretelul pentru distrbuirea fondului de ten ! E super moale la atingere , aproape ca l-as folosi ca jucarie anti-stres :))))  Vine ambalat intr-o cutiuta cilindrica  cu capac , super draguta ,  o folosesc ca si loc de depozitare a buretelui , după ce il folosesc pe ten. Il gasiti si pe site la pretul de 34,90 Ron. 



Rujul lichid Get Metallic  ,a fost o adevarata provocare pentru mine , eu fiind alba la ten , nu am avut curaj niciodata sa aplic o culoare atat de puternica si metalizata pe buze. Am aflat ca este in mare trend anul acesta .Are textura cremoasa , cu finish mat-metalic, si rezistent la transfer...foarte rezistent...super-mega- rezistent , ca nu se ia de pe buze nici cu cel mai bun demachiant :)))) Va spun eu...Ajungi sa te rosesti pe la buze , frecand la el sa se curete, si tot mai ramane cate un punct pe la pliul buzei :))) Deci rujul rezista ore intregi . 
 Nu-mi vedeam buzele machiate cu o nuanta atat de  putenica , pentru ca ziceam eu ca nu ma avantaja. Dar vedeti in poza de mai jos , chiar imi vine frumos, si bineinteles ca am sa-l mai folosesc.
Voiam sa mai spun, ca imi place la nebunie ambalajul , patrațos si voluminos. Pe site il gasiti in 5 nuante diferite , la pretul de 34,00 Ron. 


                 Aici am vrut sa pun in valoare rujul , si sa fac un machiaj mai natural ochilor. 




                Ce parere aveti despre produsele Cupio? Ati face cumparaturi de la acest band? 

Etichete: