Beauty-blender Cassiopea

Salutare tuturor ! 

Pana anul trecut , mai exact in toamna , aplicam fondul de ten folosind cea mai  comuna  metoda si anume degetele . Ei bine , daca sunteti pasionate de beauty , mai mult ca sigur ati citit sau ati vazut informatii despre faimosul  beautyblender .

Stiti conceptul acela...apare ceva nou , toata lumea vorbeste despre el .  La inceput nu m-a incantat foarte tare ideea de a folosi un astfel de produs tocmai de aceea mult timp am evitat sa il cumpar.

 Intr-o zi , rasfoind un catalog cu produse cosmetice , am dat de un buretel din acesta minune care costa 10 lei . Era mov si in forma de clepsidra . Am zis : ”hai sa mi-l trec la comanda , sa vad cat de bun este” , si am plasat comanda.

 Nu stiu cat de original sau fake a fost , ca m-am descurcat  binisor cu el , cam vreo luna , dupa care a inceput sa se faca bucati ( la 10 lei, ce sa cer ?) . Efectele au fost vizibile , placut surprinsa , si asa am inceput sa folosesc buretei pentru aplicarea fondului de ten.

 Pe parcurs , m-am obisnuit si am inceput sa imi caut buretei de calitate . Va spun ca sunt o norocoasa si ca am primit doi beauty-blender de calitate , super faini . Vedeti mai jos detalii. 

In articolul de astazi va povestesc un pic despre produsele Cassiopea (facebook). 
 Am primit un pachețel super draguț , in care am avut :

- 1 beauty-blender din  silicon 
- 1 beauty blender din burete,
- un contur pentru ochi ,
- o oglinda.





Cassiopea , a fost sponsor la Galati Beauty Swap 2 , evenimentul bloggeritelor de beauty Galati-Braila , ce a a avut loc in data de 10 Martie . M-am bucurat cel mai mult de bureteii pentru machiaj. Chiar aveam o perioada in care ramasesem fara beauty-blender ( l-a jumulit Patrick)  , asa ca acestea au fost super-mega-bine venite .

 Beauty-blenderul de silicon m-a impresionat cu textura pe care o are , nu mai vazusem pana de curand , este fin , delicat si aplica perfect fondul de ten. Un plus mare , este ca nu absoarbe deloc produs ...stiu exact cat sa folosesc , fara sa irosesc. 




Beauty-blenderul de buret , zici ca e o jucarie antistres :) Il folosesc umed cu fond de ten , pentru ca nu absoarbe foarte mult produs , si are si o aplicare mai precisa si  o mai mare putere de acoperire . In principiu imi aplic fondul de ten pe fata , si mai apoi vin cu buretelul si uniformizez. Este foarte importanta folosirea unui asemenea buret daca vrei sa ai un rezultat fin si catifelat , si de lunga durata . Aici vedeti doua poze cu el nou nout si cum arata in prezent . Deci , se vede ca este favorit si il folosesc cu placere  :)




Oglinda Cassiopea  este super practica , este un obiect ce poate fi purtat cu usurinta in buzunar . Este foarte subtire si eleganta , tocmai ca sa incapa oriunde . Stiti unde o port eu ? In buzunarul de la tricicleta copilului ❤❤❤ Si am grija sa ma uit in ea ori de cate ori ies ;) 

Creionul contur de ochi , este in culoarea Brown , are varf ascutit , care ajuta la trasarea liniei drepte si precise  pe linia genelor . Creionul poate fi ascutit si refolosit. Aspectul este placut dar nu are rezistenta. La prima atingere  , din greseala sau intentie , se sterge . 


Aceste produse despre care v-am vorbit , le gasiti pe site Cassiopea Cosmetics , la preturi rezonabile . Plus că , in acest weekend ofera transport gratuit , la comenzi de peste 100 de lei . 



Etichete: