Rochie cu broderie,Posh Atelier.

 

 ROCHIE ROZ PRAFUIT 

             





 Cu ceva timp in urma,mai exact in luna Mai,am participat la  un eveniment ,si anume la un botez. Fiind o perioada calduroasa si frumoasa, evident imi trebuia tinuta noua ,de vara,asa ca am cautat o rochita lejera,frumoasa,in care sa pot dansa si sa ma simt bine in ea.

 Tot cautand colo-n-coace,am gasit magazinul online POSH Atelier,de unde mi.am achizitionat rochia perfecta,dupa parerea mea,la un pret foarte convenabil de 100 lei.

In primul rand mi-a atras atentia frumusetea broderiilor aplicate pe rochie,apoi  rozul prafuit,manecile largi si lejere,lunga pana la genunchi,un material fluid si lejer,perfect pentru zilele calduroase ale verii,si mai ales pentru seara mea de petrecere.Rochita mea a fost foarte laudata si apreciata de catre prietenele mele.
 Pentru mai multe detalii ,puteti intra pe site,sau pe fb Posh Atelier. 

Succes la cumparaturi. 😊😊😊😊

Etichete: