Beauty Swap Galati-Braila #1







Primul eveniment organizat, despre frumusete si stil,a reunit bloggeritele din Braila si Galati pentru a sarbatori  Galati Beauty Swap,in data de 13 January 2018,in incinta Boulevard Pub din orasul Galati,un local extrem de primitor ,cu personal de exceptie ,ce ne-a stat la dispozitie in cele 3 ore si ceva, pe care le-am petrecut acolo .Totul a fost un real succes.Chiar ma gandeam eu ,singura,la un moment dat...ca as vrea sa fac ceva nou anul acesta...si iata ca am inceput cu dreptul.
Trebuia sa incep anul cu ceva care sa exprime bucurie si dorinta de a scrie in continuare si de a dezvolta propriul blog de beauty.Nici nu ma gandeam eu,sa am cititori pe blog,daramite sa ajung la asemenea eveniment. Asa ca,daca mi s-a oferit sansa de a participa,am zis da,iar aici tin sa-i multumesc cumnatei mele  Paula Ion
Dupa parerea mea,este  dificil de organizat un eveniment de genul,mai ales ca e si primul,dar organizatoarea noastra, a reusit cu felicitari si coronita. 
 Asadar,Ioana S.Pavel,care se afla in spatele blogului One Day Butterfly Blog,a avut ideea geniala de a face posibila prima intalnire a bloggerilor de beauty din cele doua orase vecine,iar eu ma simt onorata si fericita ca am fost printre acestea.
 Plina de curaj,emotie si profesionalism,ea reusit sa organizeze evenimentul ca la carte,a strans o multime de sponsori, care ne-au pregatit o gramada de premii,si a reusit sa aduca bucurie si recunostinta ,fiecarei participante la eveniment. 




Deci,in data de 13 January 0ra 13:00, vreo 19 bloggerite de beauty,s-au adunat la un loc,au testat si au facut schimb de cosmetice,trecand de la una la alta ,fiecare cautand  cosmetice preferate,negocierile au fost super amuzante si am ras mult.Pentru mine, ca si blogger  incepator,interesat de stil si frumos,dornic de invata de la cei buni,acest eveniment m-a ajutat sa imi gasesc produsele favorite,sa le testez, si sa scriu despre ele pe blogul personal.

Alaturi de noi a fost si Presa Galati,ce ne-a ajutat cu distribuirea evenimentului,in ziare si pe platforma online,careia ii multumesc.


Am avut si cativa invitati,din partea sponsorilor,ce ne-au povestit experiente,ne-au dat sfaturi utile,si ne-au invatat ce inseamna ingrijirea si frumusetea. Surprizele au tot continuat cu tombole,vouchere cadou si multe sacosele cu surprize frumoase foc.


In poza il vedeti pe Iulian Neculae,hair-stilist si trainer la  YM,care ne-a vorbit despre cat de important este sa fii om,inainte de a fi profesionit, si cat de mult ne poate influienta starea de spirit, in alegerea frizurii/coafurii.






 Aici il avem pe reprezentantul Bionike Cosmetics,un brand necunoscut mie,cu primul sau speeach, timid si vizibil emotionat, ne-a vorbit despre importanta produselor naturiste ce sunt  destinate persoanelor predispuse la alergii,de la care am primit multe produse si, pe care abia astept sa le testez,sunt foarte curioasa.






In poza cu mine, o vedeti pe Alina Grigorescu, Sales Manager, la Yves Rocher Romania,ce a oferit toata sustinerea,am aflat de importanta produselor Yves ,si beneficiile acestora,ne-a explicat cum sa intram in Clubul Yves Rocher unde gasim multe discount-uri si reduceri speciale. Alina este si un bun sfatuitor in materie de frumusete si ingrijire,a stat la vorba cu noi ca si cu cele mai bune prietene. Iar aici,am prins-o cand ,tocmai oferea cadourile castigate in cadrul tombolelor organizate.A fost o placere sa te ascult draga mea.





Mai jos,o vedeti pe Cristina David,de la Salon Cochet din Galati,ce ne-a vorbit despre  serviciile pe care le presteaza,despre machiaj si coafura,plus ca ne-a oferit si sansa de a testa produsele sale din salon,si de a alege unul dintre servicii(machiaj profesional,coafura,manechiura,).



Cam asa aratau cadourile pregatite pentru noi..O gramada de pungute ,nu-i asa?





Si aici,o poza de grup ☺ 





Foarte entuziasmate de tot ce se intampla,ne-am 
pozat muuuult,chiar si cu recuzita,in poza cu mine,o vedeti pe cumnata mea Paula(dreapta) si Gabi ,care face selfie-ul ☺☺☺





La final,am plecat acasa cu o gramada de pungute colorate,de care m-am bucurat ca un copil☺☺





 Datorita Ioanei, am avut si o multime de sponsori care au asigurat  cadourile tuturor participantelor,si caroa le multumesc, pentru ca au avut incredere in organizatoarea evenimentului.


-Yves Rocher-Maye-Hymalaia-Note-Mon Charme-ADDA Shop-GEROCOSSEN,-Flormar-Presa Galati-Elemis-OneGym-Fragonard-Gerlinea-Green Lab-Bio Nike-The Make-up Shop-Paula s Choice-Beauty Barometer-Ion pe Blog-Klarra Cosmetics-7th Heaven-Pravalia de Cosmeticale-ArboriA Plant-Atelierul Ralucai-Salon Cochet-YM




Imi doresc sa repetam cu un nou eveniment,si sa fim cat mai multe participante.Deci,bloggerite interesate,contactati pagina de facebook Galati Beauty Swap. Inca odata,toate felicitarile mele Ioanei Pavel pentru organizare si devotament. 






Etichete: